Telia
I förrgår hatade jag Telia. Idag kanske jag fortfarande gör det. Det spelar ingen roll. Men jag fick iaf prata idag med den förmodligen bästa människan på hela företaget. Karin Eriksson. (Fint efternamn dessutom)
Hon fixade så jag slapp vänta typ aslänge till på grund av deras egna inkompetens, rättade till problem, tog bort en felaktig faktura, gav mig gratis tillägg som kompensation och var allmänt proffsig och hjälpsam med en ständigt trevlig approach. LÄS NU DETTA alla n00bs som jobbar på Telias kundtjänst! Antingen tar ni efter hennes beteende eller lär er ljuga lika bra som hon, för hon gjorde in dag. Jag blev glad av goda nyheter.
Hon fixade så jag slapp vänta typ aslänge till på grund av deras egna inkompetens, rättade till problem, tog bort en felaktig faktura, gav mig gratis tillägg som kompensation och var allmänt proffsig och hjälpsam med en ständigt trevlig approach. LÄS NU DETTA alla n00bs som jobbar på Telias kundtjänst! Antingen tar ni efter hennes beteende eller lär er ljuga lika bra som hon, för hon gjorde in dag. Jag blev glad av goda nyheter.
Kommentarer
Trackback